wtorek, 20 sierpnia 2013

WISE - refreshing shampoo - ekologiczny szampon rozmarynowy


produkt ten wygrałam już jakiś czas temu w rozdaniu na blogu Lili Naturalna. szczerze powiedziawszy jest to pierwszy tak drogi szampon na moim zapleczu kosmetycznym. tak więc byłam bardzo podekscytowana, że mi się udało, i że będę miała okazję zobaczyć czy rzeczywiście cena idzie w parze z jakością i czy szampon widocznie zmieni moje włosy :)

tu kilka istotnych  informacji ze strony WISE:

Szampon zawiera wyciąg z rozmarynu poprawiający krążenie, wyciąg z kokosu zmiękczający włosy oraz gumę ksantanową, która nawilża włosy i ma właściwości antystatyczne.

Produkty WISE zamiast składników syntetycznych zawierają naturalne substancje czynne pochodzenia roślinnego, które są łagodne dla skóry i nie maja szkodliwego wpływu na środowisko naturalne.

Ekologiczny szampon rozmarynowy WISE sprawia, że Twoje włosy są czyste i pełne blasku, nie wysuszając ich. Mycie włosów szamponem WISE pobudza także mikrokrążenie krwi u nasady włosów, zapobiegając wypadaniu włosów.

Produkty WISE tworzymy w harmonii z naturą dla osób, które chcą na co dzień doświadczyć odrobiny zmysłowości i zadbać o swoje dobre samopoczucie.

Używając tego „zielonego” szamponu możesz umyć włosy w każdym strumieniu i jeziorze – w skład szamponu nie wchodzą żadne związku chemiczne szkodliwe dla środowiska.




Skład INCI: Aqua, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerine (ECO), Sodium Levulinate (ECO), Sodium Anisate (ECO), Polyquaternium-47, Sodium PCA (ECO), Polyquaternium-7, Xanthan Gum, Rosamrinus officinalis,Eucalyptus radiata, Mentha peperita. Aroma from essetial oils: Limonen, Linalool.

czyli...

Woda oczyszczona,
środek pieniący z tłuszczu kokosowego,
substancje powierzchniowo czynne na bazie cukrów,
gliceryna pochodzenia roślinnego, olejki eteryczne,
naturalne sole o właściwościach antystatycznych,
guma ksantanowa z kukurydzy oraz
glukoza.
Olejki eteryczne: rozmaryn, eukaliptus, mięta pieprzowa.
Substancje będące naturalnymi składnikami olejków eterycznych: linalol, limonen.


czy jestem zadowolona? ogromnie!
moje włosy muszę myć co około 2-3 dni bo przetłuszczają się u nasady, przy stosowaniu tego szamponu włosy wyglądały o wiele lepiej! nie było żadnego wzmożonego przetłuszczania. mogę śmiało powiedzieć, że ten szampon oczyszczał włosy jak żaden z dotychczas przeze mnie stosowanych. i co ważne - nie pozostawiał włosów sianowatych! 
w ulotkach przeczytałam, że niektórzy po tym szamponie nie mają potrzeby stosowania odżywki. postanowiłam to sprawdzić i byłam mile zaskoczona. mimo, że nie nakładałam odżywki włosy były oczyszczone, miękkie, posłuszne i widocznie zadbane.
jeszcze jedna kwestia mnie zainteresowała - aby umyć głowę ponoć wystarcza ilość produktu wielkość jednej łyżeczki. i myślę sobie...hm... ja zawsze muszę wmasować dwa razy tyle. i zaskoczona zostałam ponownie! łyżeczka starcza! co fajne - jedno umycie już wystarczająco oczyszczało mi głowę, drugie mycie stosowałam po imprezach. dobrze się pieni. 
szampon pięknie pachnie, nigdy nie stosowałam produktów o takich zapachach, rozmarynu raczej nie chciałoby mi się wąchać, zdecydowanie wolę słodkie zapachy, jednak zapach tego szamponu mnie uwiódł. jest bardzo świeży, działa jak aromaterapia, potęguje uczucie oczyszczenia skóry i włosów. nie utrzymuje się jednak długo, czujemy go wyraźnie tylko podczas mycia.

w przeliczeniu:
200 ml produktu kosztuje 59 zł
jedno mycie to ok. 5 ml produktu
200 ml szamponu starczy na ok. 40 myć
jedno mycie to koszt 1,48 zł!

na minus oczywiście dostępność...
kupić go można przez internet

w ostatecznym rozrachunku muszę powiedzieć, że jestem gotowa wrócić do tego produktu w przyszłości - jest REWELACYJNY, wart swojej ceny, wydajny.
...jednak moja ciekawość nakazuje mi kombinować i próbować nowych produktów... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.