sobota, 11 maja 2013

Receptury Babuszki Agafii - maseczka zatrzymanie młodości oraz serum pod oczy przedłużenie młodości

pragnę wam przedstawić te dwa produkty jednocześnie ponieważ tak je stosowałam. 
efekty mogły się więc nasilić.

przed wami dwa naturalki od Babci Agafii :-)

 


 serum pod oczy przedłużenie młodości (35-50 lat)
zdecydowałam się na jego kupno ponieważ zauważyłam u siebie dłuższe zmarszczki na dolnej powiece, początkowo stosowałam je tylko na okolice oczu ale doszłam do wniosku że takie ładne składniki przydadzą mi się również na całej twarzy dlatego też zaczęłam go nakładać pod makijaż ponieważ serum jest niesamowicie lekkie, bardzo szybko się wchłania. konsystencja idealna! czasami też nakładałam je pod maseczkę, którą opiszę poniżej. zapach przyjemny, lekko wyczuwalny przy nakładaniu, szybko ulatuje.
przy regularnym codziennym stosowaniu na okolice oczu zauważyłam, że zmarszczki się nieco wyprostowały, skóra była nawilżona aczkolwiek efekty były widoczne dopiero po czasie, nie było tu efekty wow już przy pierwszych zastosowaniach. obrzęków nie mam więc nie jestem w stanie powiedzieć czy serum w tej sprawie by pomogło. 
fajny, lekki kosmetyk naładowany masą dobroci dla naszej skóry :)
w przyszłości do niego wrócę.


składniki aktywne:

Płucnica islandzka (Cetraria Islandica Extract) działa oczyszczająco, głęboko nawilża skore tworząc barierę ochronną. Reguluje gospodarkę hydrolipidowa.

Różeniec górski (Rhodiola Rosea Extract) wygładza skórę, oczyszcza ją i dezynfekuje.

Moroznik kaukaski (Helleborus Caucasicus Extract) normalizuje i usuwa obrzęki.

Bylica arktyczna (Artemisia Arctica Extract) działa przeciwzapalnie, stymuluje syntezę kolagenu, reguluje gospodarkę tłuszczową skóry.

Płucnica śnieżna (Cetraria Nivalis Extract) działanie oczyszczające, głęboko nawilża tworząc barierę ochronną na skórze. Reguluje gospodarkę hydrolipidową. Napina i tonizuje skórę powiek.

Wrzos islandzki ( Phyllodoce Coerulea Extract) działa przeciwzapalnie i ściągająco, ujędrnia, nawilża i poprawia wygląd skóry.

Czina aleutska (Lathyrus Aleuticus Extract) intensywnie odżywia i wygładza zmarszczki.

Malina moroszka (Rubus Chamaemorus Extract) ma działanie antyoksydacyjne, wygładza drobne zmarszczki.

Malina kamionka (Rubus Saxatilis Extract) posiada właściwości nawilżające, odżywcze. Zawiera witaminy A, C, H i wit. grupy B. .

Borówka bagienna (Vaccinium Uliginosum Extract) ma działanie ściągające.

Bażyna czarna (Empetrum Nigrum Extract) głęboko nawilża i przywraca skórze elastyczność.

Gliceryna i substancje konserwujące zawarte w kremie są pochodzenia roślinnego.

Skład: 
Aqua with infusions of organic extract of Cetraria Islandica Extract, Rhodiola Rosea Extract, Helleborus Caucasicus Extract, Artemisia Arctica Extract, Cetraria Nivalis Extract, Phyllodoce Coerulea Extract, Lathyrus Aleuticus Extract, Rubus Chamaemorus Extract, Rubus Saxatilis Extract, Vaccinium Uliginosum Extract, Empetrum Nigrum Extract, Octyldodecanol, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Organic Parfum, Limonene.

 maseczka zatrzymanie młodości (do 35 lat)
taką maseczkę każda z nas powinna mieć w swoim arsenale kosmetycznym. piękny naturalny skład, 4 oleje!
maseczka ma gęstą konsystencję przypominającą mi treściwe kremy na noc. nakładałam ją grubą warstwą omijając okolice oczu i zazwyczaj zostawiałam na całą noc do wchłonięcia, rano przy myciu twarzy jakieś resztki się spłukiwały. czasami też nudząc się w domu nakładałam ją zgodnie z instrukcją z opakowania: 10 minut i spłukać. po zastosowaniu skóra stawała się gładka i widocznie nawilżona, poza tym i umysłowo czułam się odświeżona wiedząc, że karmię skórę dobrymi składnikami :D
zapach nie narzucający się ale jaki to zapach to nie wiem :D w każdym razie przyjemny, nie utrzymuje się długo, po zmyciu maski znika całkowicie.
jako że zmarszczek na cerze nie mam, maseczkę stosowałam profilaktycznie 2 razy w tygodniu, mogę powiedzieć, że utrzymywała skórę w dobrej kondycji. nie zapychała mojej skóry.
może wrócę do niej w przyszłości. póki co jestem żądna wypróbowania innych maseczek.


Dzika róża Daurska (Rosa Dahurica Pallas Extract) – wzmacnia procesy odnowy komórek skóry,   nasyca skórę witaminą C, daje wyraźny odmładzający efekt  

Malina moroszka (Rubus Chamaemorus Extract) - działanie antyoksydacyjne, wygładza drobne zmarszczki.

Malina kamionka (Rubus Saxatilis Extract) - posiada właściwości nawilżające, odżywcze i przeciwzapalne. Zawiera witaminy A, C, H i wit. grupy B. .

Borówka bagienna (Vaccinium Uliginosum Extract) – działanie ściągające, bakteriobójcze.  

Kalina koralowa ( Viburnum Opulus Extract ) – łagodzi stany zapalne skóry, ma działanie regeneracyjne..

Organiczny olej z wiesiołka dwuletniego (Organic Oenothera Biennis Oil) - Olej z wiesiołka reguluje wilgotność, przemianę komórkową i pracę gruczołów łojowych, regeneruje, poprawia elastyczność skóry.   Skutecznie pielęgnuje skórę   skłonną do przedwczesnego marszczenia, przebarwień i podrażnień.

Organiczny olej z orzechów laskowych (Organic Corylus Avellana Seed Oil) – dobrze wnika w głąb skóry. Wspomaga pielęgnację skóry dotkniętej problemem pękających naczyń krwionośnych. Regeneruje komórki naskórka, wygładza, odżywia, nawilża i łagodzi podrażnienia

Organiczny olej z nasion czarnej porzeczki ( Organic Ribes Nigrum Seed Oil) – pielęgnuje skórę wrażliwą, przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry, nadaje ładniejszy koloryt. Wysoka zawartość kwasu GLA - ponad 18%.

Organiczny olej żurawinowy (Organic Vaccinium Macrocarpon Seed Oil) – zaliczany do środków ''anti-aging'', zwiększa barierową funkcję skóry, zmniejsza utratę wody przez naskórek oraz zwiększa elastyczność skóry. Ma bardzo silne właściwości nawilżające. Połączenie takich właściwości z dużą stabilnością oksydacyjną czyni ten olej niezwykle wyjątkowym.

Skład: 
Aqua with infusions of Rosa Daurica Pallas Extract, Rubus Chamaemorus Extract,  Rubus Saxatilis Extract, Vaccinium Uliginosum Extract, Viburnum Opulus Extract, Organic Oenothera Biennis Oil, Organic Corylus Avellana Seed Oil, Organic Prunus Armeniaca Seed Oil, Organic Ribes Nigrum Seed Oil, Organic Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Coco-Caprylate/Caprate (z masła kokosowego), Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Cetearly Glucoside, Glycerin, Sodium Stearoyl Glutamate, Hydrolyzed Wheat Protein, Vegetable Oil, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Organic Parfum.


Kosmetyki z tej serii jako pierwsze na rynku rosyjskim otrzymały certyfikat ICEA. Przy produkcji wykorzystywane są ekstrakty i oleje tłoczone na zimno z certyfikatem ECOCERT, nie posiadają SLS, parabenów, silikonów, syntetycznych dodatków, substancji z przerobu ropy naftowej. Produkowane są na bazie wody strukturyzowanej.


jeśli zdecydujecie się na wypróbowanie tych produktów pamiętajcie, że na efekty potrzebny jest czas :) składy wypełnione są naturalnymi składnikami, wolne od chemii która od razu dałaby widoczny efekt i zachwyciła was już przy pierwszym użyciu. zachęcam :-)

ceny tych produktów są przystępne ale różnią się w zależności od sklepów
wahają się w granicach 15-25 zł za sztukę 50 ml


7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe recenzje, przyznam, że mam straszna ochotę na to serum pod oczy.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś swoje egzemplarze? bo o ile serum widziałam, to z maseczką się nie spotkałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serum w sklepie stacjonarnym Naturalna Medycyna w Zielonej Górze, maseczkę na kokardi.pl - wydaje mi się że tam jest najtaniej :)

      Usuń
  3. Masz rację czas jest ważny i oczywiście systematyczność!:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedys sie na cos u nich skusze - uwielbiam takie naturalnosci:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj napisalam u siebie o tym serum pod oczy. też jestem z niego bardzo zadowolona :) a wlasnie teraz siedze po raz pierwszy z tą maseczką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.