sobota, 3 sierpnia 2013

co na twarz w upały? Alverde i Alterra






w takie dni jak dzisiejszy, kiedy pot dosłownie leje się z naszych twarzy warto swój podkład zamienić na bardziej lekką i zdrowszą opcję :)

poznajcie Alverde - Colour&Care 2w1 Make Up Cream oraz
(pewnie już znana wam) Alterra - Getönte Tagescreme

o ile Alterrę możecie dostać w każdym Rossmanie,
tak Alverde dostępny jest jedynie w drogeriach DM.




Alverde - Colour&Care 2w1 Make Up
składu niestety nie ma na opakowaniu, znaleźć je można na stronie DM
zobaczcie skład mojej wersji 10 Vanilla & Cream

inci: Aqua, Glycine Soja Oil*, Hydrogenated Vegetable Oil, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Glycerin, Talc, Potassium Cetyl Phosphate, Palmitic Acid, Stearic Acid, Parfum**, Theobroma Grandiflorum Seed Butter*, Butyrospermum Parkii Butter*, Passiflora Incarnata Seed Oil, Lycium Barbarum Fruit Extract*, Hydrolyzed Hibiscus Esculentus Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Glycine Soja Germ Extract, Sorbitol, Galactoarabinan, Xanthan Gum, Sodium Levulinate, Lactic Acid, Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Lecithin, Sodium Anisate, Helianthus Annuus Seed Oil*, Tocopherol, Dextrin, Limonene**, Linalool**, Citronellol**, Geraniol**, CI 77891, CI 77492, CI 77491

nic tylko nakładać na twarz! :) żadnych niepożądanych dla skóry składników. ja czasami wyobrażam sobie jak chemia z typowych podkładów gotowałaby się na mojej twarzy, pory otwarte, pot, baketrie, słońce... nic dobrego by z tego nie wynikło.

ogólne wrażenia co do tego produktu? mój odcień jest jasny, dostępny jest jeszcze w innym odcieniu 20 Caramel &Cream. tylko dwa odcienie... niby kicha ale uwierzcie, że więcej nie potrzeba. produkt dopasowuje się do odcienia cery. nazwałabym go krem z pigmentem ;p ładnie wygląda w opakowaniu, zachęcająco. ja aplikuję na twarz jedną pompkę, w takiej ilości na twarzy nie pozostawia tłustej powłoki na skórze, dodaje delikatnego kolorytu. wsiąka troszkę wolniej niż krem Alterry. zapach ma delikatny, neutralny, nie taki typowy jak produkty Alverde (mam na myśli taki jakby cytrusowy, jeśli używałyście ich produktów to wiecie o czym piszę:)). okazuje się, że posiada filtr UV -  CI 77891 czyli dwutlenek tytanu, który używa się w naturalnych kosmetykach.  nie ma żadnego efektu wow ale nawilżenie, ale wiem że kładę na twarz coś naturalnego, fajnego :) jego cena to coś do 4 Euro/20ml

poniżej w zestawieniu z kremem z Alterry
(Alverde po prawej, Alterra po lewej)






jeśli chodzi o Alterra - Getönte Tagescreme

inci: Aqua, Alcohol, Glycerin, Talc, Elaeis Guineensis Oil*, CI 77891, Sesamum Indicum Seed Oil*, Cetearyl Alcohol, Gossypium Herbaceum Seed Oil, Magnesium Aluminium Silicate, Prunus Persica Kernel Oil, Lysolecithin, Olea Europaea Fruit Oil*, Tapioca Starch, Parfum**, CI 77492, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Xanthan Gum, Sodium Citrate, Citric Acid, Limonene**, Cera Alba, CI 77491, CI 77499, Tocopherol, Linalool*, Helianthus Annus Seed Oil, Geraniol**, Citrullus Lanatus Fruit Extract
* z kontrolowanej biologicznie uprawy.
** z naturalnych olejków.

kolorystyka jeszcze bardziej ograniczona, ponieważ dostępny mamy tylko jeden odcień. dla megabladolicych nadać się może jedynie jako zmywalny kremosamoopalcz :P krem bardzo szybko się wchłania tak też trzeba mieć wyczucie w jego aplikowaniu, trzeba go szybko rozsmarować, jeśli zrobimy to nieumiejętnie możemy narobić robić sobie plam. nie zapycha porów. nie matuje ale też skóra nie świeci się po nim. po prostu kremik, który jednocześnie nadaje nam trochę życia kolorem :) pięknie pachnie. on także posiada filtr UV -  CI 77891 czyli dwutlenek tytanu.co jakiś czas można trafić na promocję i kupić go taniej, ale w cenie regularnej i tak jest tani - ok. 10 zł/50zml


a Ty jakiego kosmetyku używasz latem? :)


5 komentarzy:

  1. W takie upały całkowicie odstawiam kremy BB, tonujące i podkłady, czasem jedynie korektor MAC
    Pro Longwear i odrobina pudru :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie mam BB z Nivei (o ile tak to się odmienia :P) Jestem zadowolona, chociaż chyba zmienię go na inny. Mam go dla jasnej cery chociaż sama mam taką średnią i muszę przyznać, że jest troszkę za ciemny, ale da się to wyrównać, wystarczy lekko opalona buzia i już jest ok. ;)

    Zapraszam -> www.custom-idea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podkład wydaje się fajny . Ja używam albo delikatnego BB, albo nic . Czasami w taki upał po nałożeniu jakiegoś mocniejszego podkładu mam wysyp na twarzy . ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj fajny <3 może kupiła bym sobie, naprawde mnie zaciekawiły :))))

    Ja używam bb lovely... ale jest kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :) szkoda że dopiero teraz tu trafiłam.. piszesz tak że aż chce się czytać :)
    Zapraszam cię do wzięcia udziału u mnie w konkursie :) prawie nic nie trzeba robić a można wygrać :)
    Pozdrawiam :)
    www.make-up-prima-sort.blogspot.com

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.