piątek, 14 czerwca 2013

Spotkanie Blogerek Lubuskich III

w sobotę 8 czerwca odbyło się już trzecie spotkanie blogerek lubuskich. 
tym razem spotkanie odbyło się w Piwnicy Artystycznej Kawon w Zielonej Górze.



z niektórymi dziewczynami widziałyśmy się już trzeci raz, 
dla innych było to pierwsze takie spotkanie.
standardowo - było bardzo pozytywnie :)



na spotkaniu przewijały się tematy dotyczące praktycznie wszystkiego:
kosmetyków, nowinek jak i życia osobistego, pracy

spędziłyśmy ze sobą kilka godzin, na rozmowy z niektórymi to zdecydowanie za mało,
tak więc kilka z nas już nie może się doczekać następnego zlotu,
które zorganizowane będzie pewnie po wakacjach.


Na spotkaniu pojawiły się upominki od:


 miniaturki przydadzą się na wakacjach ;)

 
do mnie poleciał odcień 2P
bronzer przypadł mi do gustu. dobrze się go aplikuje i utrzymuje się na twarzy.
to pierwsza moja styczność z tą marką. 

 kupon ze zniżką -20% na pudełko.

 tu również rabat -20%.

kolczyki od Yamira.
koniecznie odwiedźcie ich stronę, oferują oryginalne dodatki
kilka z nich totalnie mnie zauroczyło, jest w nich coś tajemniczego, pociągającego...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.