piątek, 12 kwietnia 2013

prezenty z II Spotkania Blogerek Lubuskich

trochę z opóźnieniem bo non stop jestem w biegu. pokażę wam jakie upominki otrzymałam na II SBL. szczerze mówiąc nie liczyłam na nic - liczy się samo spotkanie - a tu proszę. miła niespodzianka.

Pulanna
z zawartości tej reklamóweczki szczerze mówiąc ucieszyłam się najbardziej :) w planach miałam zakup tego kremu, a otrzymałam całą serię! nie mogłam się opanować i już w dzień po spotkaniu zaczęłam ich użytkowanie, na razie odstawiając dotychczasowe kosmetyki tego typu. muszę wam powiedzieć, że zachwyciły mnie od pierwszego użycia, serio! żel delikatnie doczyszcza moją skórę po demakijażu, krem do twarzy świtnie sprawdził się pod makijaż (pierwszy raz znalazłam krem który się spisał na mojej twarzy), cera jest po nim matowa ale nawilżona. zaczerwienienia jakby szybciej znikały. re-wel-ka. to na pewno nie będzą moje ostatnie tubki NoniCare.


Vipera
 dostał mi się puder w odcieniu 601, będę go używać jako bronzer. 2 cienie do powiek oraz mały lakier (lubię takie małe lakiery :>)


ByDziubeka
 ładny kubek (jestem łasa na zwierzęce wzory hue hue :P) oraz neonowo różowa bransoletka, która będzie świetnym dodatkiem w lecie


Handsome Men 

a w kartoniku dwa produkty do prostowania włosów kręconych i falowanych. rzadko prostuję włosy, przy następnej okazji wypróbuję :) + ciekawa książeczka, pełna zdjęć metamorfoz włosowych. najbardziej poruszyły mnie zdjęcia dzieciaczków



 Silcare
 otrzymałam dwie oliwki do skórek oraz lakier do paznokci. 
chyba ktoś wiedział, że mam suchary zamiast skórek :P
no i zniżka -15% do wykorzystania w stacjonarnym sklepie.


Kraina Natury
trzy saszetki herbat, o których nigdy nie słyszałam. dość oryginalne, w ulotce zamieszczony ich opis, jak też innych ciekawym mieszanek. sezamki. kwiat lawendy -i co tu z nim zrobić? macie pomysł? zastanawiam się nad zrobieniem soli lawendowej albo kul do kąpieli z lawendą...


Big Active 
super smakowita kombinacja :P rzeczywiście widać większe kawałki herbaty w porównaniu do kupowanych namiętnie herbat dostępnych w biedrze. zapoznałam się z ich całą ofertą, zatrzęsienie smaków, sprawdźcie koniecznie!


Pachnąca Szafa 
dziwny, tajemniczy, przyjemny zapach. już zawisł w szafie.


Neuf Bijaux
ładna bransoletka, kolor taki musztardowy, koraliki kojarzą mi się z bursztynami :D
 i jeden koralik w kształcie czaszki 

Conte
CLASS / więcej »TOP / więcej »NUANCE 20 Den
niestety swoje zdjęcia przez przypadek skasowałam... jestem zdolna. 
dlatego powyższe zaczerpnęłam ze strony Conte
nietypowy upominek. dwie pary rajstop oraz pończochy. niestety nie w moim rozmierze, obok mnie każda z dziewczyn miała taki sam więc nie było się jak wymienić. trafiły w dobre... na dobre nogi ;) 
ciekawostka: moja koleżanka powiedziała, że to są rajstopy 'od niej' czyli produkowane na Białorusii.


organizatorkom jak i wszystkim darczyńcom serdeczne dziękuję





1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.