środa, 12 grudnia 2012

Venita


- krem do rąk regenerujący - dobry! :) zapach neutralny, nie zostawia tłustej warstwy, pielęgnuje

- zmywacz do paznokci vanilla - zmywa :D walinię można wyczuć gdzieś tam w smrodku zmywacza

- 2 lakiery do paznokci - kolory mi odpowiadają, trwałość średniawka czyli moja półka cenowa :)

- pomadka do ust - kiedy chodziłam do podstawówki używałam takich :P ma zapach taki typowy, kojarzy mi się z pomadkami właśnie z dzieciństwa, takimi z kiosku

Venita, Body Balm, Rozświetlający balsam z drobinkami złota (stara wersja)
- balsam rozświetlający - rewelka! daje śliczną poświatę. nie zawiera brokatu ale śliczne malutkie drobinki. łatwo się rozsmarowuje. ma przyjemny zapach.
 jako nastolatka miałam ten balsam i smarowałam się nim cała na pierwsze poważniejsze dyskoteki :D miał wtedy inna szatę (zdjęcie obok). to był mój hiiiiit.... :D później nie mogłam go znaleźć w żadnym sklepie w moim mieście i zapomniałam o nim. bardzo miła niespodzianka! super, że znów go mam :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.