sobota, 24 listopada 2012

rozdanie u Juicy Beauty Star

Zachęcam was kochane do wzięcia udziału w rozdaniu Juicy Beauty!
będzie ono trwało OD 20.11 DO 28.12 br

aby mieć szansę na wygraną wystarczy spełnić kilka prostych warunków 
oraz wybrać zestaw który najbardziej chciałabyś otrzymać :)
(choć wiadomo, że wszystko by się chciało... :P)
 
szczegóły znajdziesz TUTAJ

zerknijcie poniżej  jakie cudne nagrody! ❤.❤


zestaw pierwszy
 

 zestaw drugi
zestaw trzeci


ja próbuję, może tym razem mi się poszczęści... :)


5 komentarzy:

  1. zapraszam też na konkurs do mnie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam szczęścia do takich rozdań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też... ale kto nie będzie próbować ten nigdy nie wygra :)

      Usuń
  3. z pewnością wezmę udział bo nagrody są super + zapraszam na rozdanie 'raj dla włosów' na monument-of-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.