niedziela, 18 listopada 2012

Dermo Minerały - maseczka redukująca trądzik

dziś w Biedronce natknęłam się na regałki z kosmetykami, w których panował mega bałagan 
(to chyba były resztki starych promocji). znalazłam tam saszetki maseczek. 
stwierdziłam, że przyda mi się dzisiaj trochę luksusu i sobie walnę na twarz :D 
(zawsze ma się argumenty na zakup kosmetyków! ;-))
wydałam całe 2,99 zł a saszetki są dwie, będę miała na jeszcze jedno użycie.

Maseczka występuję jeszcze w dwóch innych wersjach, przeciwzmarszczkowej i oczyszczającej.



jedno zastrzeżenie: gdzie ten jedwab w składzie? :) mimo wszystko super.


cała porcja maseczki (czyli 10g) starczyła by pokryć całą twarz 
(z moim wielkim czołem :D) wraz z podbródkiem.

kiedy kupujecie maseczki tego typu czyli występujące w saszetkach nie polecam wam zostawiania resztki otwartego opakowania na następną aplikację ponieważ w tym czasie do środka wchodzą bakterie, grzyby i takie paskudztwa którym gołym okiem nie widać.
kiedy maska jest jakaś odżywcza, regenerująca, nawilżająca - tego typu, nadmiar który został w saszetce możecie położyć na szyję oraz dekolt. ściągających nie polecam na te miejsca.

zapach ani nie był przyjemny ani drażniący. taki inny. nazwę go maseczkowym.

powiem wam, że mega ściąga! mówić mi było ciężko :)
konsystencja bardzo gęsta.
zmywa się bardzo łatwo.
po zastosowaniu cera jest gładziutka i świeża, sebum wchłonięte, usunięte a pory super zwężone.

a tak maska wyglądała po nałożeniu i po zaschnięciu.


jeśli macie tłustą cerę i takie maseczki w Biedronce to poginajcie ino roz! :D

5 komentarzy:

  1. też ostatnio je stosuję i bardzo fajnie się sprawdzają, nawet dorwałam je w jakiejś promocyjnej cenie po 2zł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro polecasz to i ja się na nią skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na ostatnie zdjęcie aż poczułam jak ściąga mi twarz heh :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A później się dziwisz, że cyganie patrzą się jak na swoją :p
    Buziaki !!! :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i poświęcony czas. :-)

Czytam wszystkie komentarze i odwiedzam blogi osób komentujących (poprzez wasze profile).
Jeśli chcesz wkleić tu link i promować cokolwiek to chociaż wysil się na krótkie odniesienie do mojego wpisu. Spam będzie usuwany.
Na zadane pytania odpowiadam pod tym samym postem.